قوانین و مقررات

  • آخرین بازنگری : مهر 1400

اکوگیفت سامانه متفاوت خرید گیفت کارت به صورت آنلاین با تحویل آنی وسریع است ، با اکوگیفت به راحتی میتوانید انواع گیفت کارت های هر فروشگاه معتبری که نیاز دارید را تهیه کنید . با توجه به اینکه خدمات اکوگیفت ارائه محصولات ارزی به صورت کد اعتباری با دریافت وجه به صورت ریالی صورت میگیرد، قوانینی وضع شده تا کاربران قبل از خرید با آگاهی کامل اقدام به خرید کرده و جای هیچ گونه شبهه ای در خرید از اکوگیفت باقی نماند ، خواهشمندیم این قوانین را با دقت مطالعه فرمائید.

قوانین عمومی:
  • تمامی فعالیت‌های اکوگیفت بر پایه قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و با رعایت حقوق مصرف‌کننده انجام می‌ گیرد.
  • اکوگیفت اجازه دارد در هر زمان، نسبت به ویرایش و اصلاح شروط و قوانین کار خود اقدام کند. اما در صورتی که این قوانین بر روی کاربر و تصمیمات وی تاثیر مستقیم داشته باشد، خود را موظف می‌داند شرایط جدید را حتماً به اطلاع کاربران برساند و فرصت لازم را به آنها بدهد.
  • کد گیفت کارت فروخته شده در صورت تحویل به مشتری تحت هیچ شرایطی امکان تعویض و یا بازگشت ندارد.
  • برخی ار گیفت کارت های ارائه شده در اکوگیفت از ابتدا فاقد اسکن بوده و امکان ارائه اسکن گیفت کارت وجود ندارد .
  • با توجه به اینکه گیفت کارت های وب سایت اکوگیفت براساس کشور طبقه بندی شده اند قبل از خرید به این موضوع توجه داشته باشید ، امکان تغییر کد گیفت کارت تحویل داده شده به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت.
تعهدات اکوگیفت:
  • اکوگیفت متعهد می‌شود که اطلاعات مورد نیاز را قبل از خرید به صورت کامل و شفاف برای تصمیم‌گیری دقیق در اختیار مشتریان قرار دهد و در جهت رفع ابهامات کاربران تلاش کند.
  • اکوگیفت نسبت به اصول کاری خود متعهد است و تمامی سعی خود را می‌کند تا گیفت کارت و کارت های اعتباری را با قیمت واقعی ، اورجینال و همراه با اسکن بدون هیچ مشکلی در اختیار کاربران قرار دهد.
  • اکوگیفت اطلاعات کاربران اعم از اطلاعات هویتی ، شماره تماس و هر نوع داده ای از خریداران را نزد خود نگاه داشته و در اختیار هیچ شخص یا ارگانی ، مگر به دستور کتبی مراجع قضایی در مواردی خاص قرار نخواهد داد.
  • پشتیبانی اکوگیفت ، در جهت ارائه مشاوره و رفع مشکلات کاربران ایجاد شده است. با اینحال اکوگیفت تعهدی نسبت به پاسخگویی آنی در صورت بروز مشکلات و سنگین بودن حجم تماس ها نداشته و پشتیبانی تلفنی از ساعت 8 لغایت 13 و پشتیبانی از طریق تیکت به صورت 24 ساعته انجام میگیرد .
تعهدات مشتریان:
  • هویت و اطلاعات تماس کاربر باید دقیقاً مشخص باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکل، امکان تماس و پیگیری وجود داشته باشد ، در صورت درج اطلاعات غیر واقعی عواقب آن به عهده کاربر خواهد بود.